توکآ 🌱


روز پدر و مرد با تاخیر مبارک ... :)

میدونی بابا من تو روزایی که داشت به ته بیست سالگیم می رسیدم یکی امد توی زندگیم که خیلی شباهت ها با تو با داداشام داشت ولی ی تفاوت بزرگ هم داشت اینکه نمیذاشت من ناراحت باشم و این تفاوت بزرگش بود که باعث شد انتخاب بشه :) دروغ چرا خودت نیستی ها ولی خب من دوست داشتم یکی باشه که حرف پسرات رو هم بدونه ! اینجوری نه سیخ میسوزه نه کباب هم اون چیزیه که شما میخواید و هم اون چیزی هست که من دوسش دارم ...

حالا بماند که حرفای بالا جنبه طنز داشت ، ملاک های منو داشت که باعث شد من بمونم توی رابطه من ادم بسوزی نیستم که بسازم با اخلاق و رفتار های ادم ها ! جنبه مادی رو در نظر نمیگیرم نه کلا حذفش کنم ولی اولین ها چیزای دیگه اس توی قضیه مادی ! اولینش خسیس نبودن بود که خب من و رفیق هردو توی این گزینه شباهت هامون بسیار بود ! خلاصه سرتون درد نیارم با تمام نواقصش برای من انتخاب شد و بگم منم ادم بی نقصی نیستم ...

نمیدونم از نامه پدر و تبریک روز پدر به کجا رسیدم ... :)

پ ن : این روزامون داره زیر غلتک فشار داده میشیم و چیزی ازمون نمونده ولی خب همون یکمم با چنگ و دندون مونده ... !

خلاصه روز مرد به همه مردایی که مرد هستن و با صدا و زورشون مردونگی نمیکنند مبارک :)

الهی زود زود با شادی بنویسی.

ان شاءالله هوووپ 😔خیلی خستم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan