توکآ 🌱


مهمونی خونه خدا ✨🕊️

میتونم بگم اگه ی روزی سیصد و شصت درجه هم توی ظاهر تغییر کنم بازم این ماه رو دوست تر از ماه های دیگه دوست میدارم ... ماهِ رمضون قشنگ مون ، این ماهِ شب های روشنی داره همینه که خواستنی تر از بقیه ماه هاست ! فقط فک کنم من هیچ وقت به این آرزوم نرسم که این ماهِ قشنگ یجایی مثل مشهد باشم 🥲🕊️!

سلام انشاالله طلبیده بشی و ماه رمضان همونطور که دوست داری مشهد باشی، انشالله اون روز خیلی نزدیک باشه برات😍

طاعاتت قبول، التماس دعا🌻

پ.ن: ۳۶۰ درجه بازگشت به نقطه‌ی اولیست‌ها😄

سلام :)
ان شاءالله واقعاً کاش همین زودی زود بود ! ممنونم فرجانه عزییییییز محتاجیم به دعا 🍀
.
.
۳۶۰ یعنی اگه ی چرخش کلی ام که زده بشه و من گویی ی آدم دیگه بشم😁

منم عاشق ماه رمضانم

 

چه حس مشترک خوبی☺️🍀

حس و حال خوبش غیرقابل انکاره واقعا.

واقعاً✨😍

سلام و درود توکای عزیز 🌹

 

ظاهر بخش کوچکی از اعتقاداته دختر 😊 دلت باید با خدا باشه ؛ ک هست ! 

منم گه‌گاهی ربنای شجریان/مناجات ذبیحی رو گوش می‌کنم ، چون پیوند با دوران کودکی‌‌ام داره !😍 انشااله سال دیگه قسمتت بشه بری 🙏

نمیدونم چرا یاد نقل قول غزالی افتادم (نقل ب مضمون)

بالای منبر داشته روزه میخونده یکی بلند میشه ازش درمورد شاهنامه میپرسه ! 

میگه : من بیست ساله دارم براتون موعظه میکنم ، حکیم طوس توی دوبیت همه چی رو گفته 

ب روز گذرکردن اندیشه کن 

پـرستیدن دادگـر پیشـه کن 

ب نیکی گرای و میازار کس 

ره رستگاری همین است و بس 

 

سلامت باشی الهی 🤍

سلام عزیزم

قطعا همینطوره ...

ان شاءالله که بشه ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan