توکآ 🌱


سفر های آنی …

مثلاً از سری سفر هایی بود که تنها غیر از خودم و خودش و مامانم ، مامانش هم میدونست ما داریم دوتایی میریم ! من رنجونده بودم و رنجیده بودم ... نمیدونم شاید اون هم رنجونده بود ولی هرچی که بود من فقط خودم و تقصیراتم یادم بود ! هردومون نیاز داشتیم ولی هدف نیاز روحی نبود و بیشتر سفر جنبه اش انجام کار مهمی بود خلاصه اینکه اون روز ها انگاری جز زندگی و عمرمون حساب نمیشه ... !

خلاصه اینکه دوست داشتیم اینقدر کش بیاد و خوب باشه که بیشتر از این حرفا حالمون خوب بشه و برگردیم !

یجوری حرکت کردیم که تایم نیم روزی برسیم به مقصد و میشه گفت همینطور بود ، ناهار رو رستوران شاندیز دشت ارژن خوردیم (گرون بود ولی ارزش یبار امتحان کردن رو داره به نظر من )! 

شب اول رفتیم سمت فلکه گاز و بعدشم راهی قصردشت شدیم ، مکان مورد نظر رو پیدا کردیم و رفتیم فست فودی پینو پینو شاممون رو خوردیم و رفتیم حافظیه و کلی حافظیه رو دور زدیم و یسری اطلاعات خوب هم کسب کردیم :) اولیش اینکه سقف حافظیه قرمز بوده و بر اثر اکسید سبز رنگ شده ، دومیش هم حافظیه ساعت ۸/۳۰ تا ۹ شب بازدید داره 😁! 

میتونم بگم اگه اون استرس های مزخرف همراهم نبود میتونستم لذت بیشتری رو ببرم ، چه میشه کرد اینم باهام هست اکثر اوقات ... ! 

ی عدد خواستگاری خیابانی هم پیدا کردم توی اون هیری ویری 😁 وقتی فهمید متاهلم خیلی محترمانه معذرت خواهی کرد و رفت :) ها بله ! 

از من میشنوید شوکووین شیراز رو امتحان کنید ، شیرینی و شکلات های دست ساز خوشمزه ای داره 😍

بعداً نوشت : عکس اضافه شد :)

حافظیه

 

 

عزیزم شیراز رفتی ... چه خوب . امیدوارم یه روز که حال دلت عالیه یه سفر دوباره برید و خیلی خوش بگذره .

اره مینا ، خوب بود واقعاً حکایت من حکایت اونه که میگه لنگ کفش در بیابان نعمت است ! ی توکه پا تا شیرازم خوب بود دیگه :) 

الهی آمیییییییین ، مرسی مینایی :) الهی بهترین ها هم برای خودت باشه 😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan