توکآ 🌱


I said yes :)

سلام ...

 

دقیقا نمیدونم چند روز گذشته از روزهای نامزدی ما (من و رفیق) !

فقط میدونم 15 تیر 1402 بود !

 

 

 

 

 

روزهای قشنگی هست و میتونه باشه ، حال من بهتره !

پ ن :راستی این روز من نمیدونم کی مجرده کی متاهل :)

 

شنبه ۲۴ تیر ۰۲ , ۲۳:۵۱ شروین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سلام و عرض تبریک 

امیدوارم رابطه تون به گرمی هوای گناوه باشه 😂

سلام ، مرسی :))


ان شاءالله ...

سلام و درود توکای عزیز 🌹

 

خیلی خوشحال شدم برات 😍

انشااله با رفیق زندگی پرآرامشی رو بنا می‌کنید 🙏 از صمیم قلب براتون سعاتمندی و خوشبختی آرزو می‌کنم ! 💕

دقیقن چهل‌سال و دوازده روز بعد از من ازدواج کردی😊 مبارکتون باشه دخترجان 💜

 

سلامتی و آرامش برات آرزومندم🙏🤍🤗

سلام عزیزم :)

ممنونم عزیزدلم ان شاءالله توی تمامی مراحل زندگی بهترین ها سهمت باشه عزیزم !

بازم مرسیییی عزیزم ...

همچنین عزیززززم

سلام عزیزم 

تبریک میگم بهت :)) انشالا خوشبخت بشی 😘

سلام یاسمن گلی :))

مرسی عزیزم بهترین ها نصیبت قشنگم :))

تبریکککک ایشالله خوش‌بخت بشی قشنگ:)))))

مرسی سمای قشنگم ، بهترین ها نصیب خودت عزییییییزم:)

تبریک میگم امیدوارم که لحظات خوبی رو باهم تجربه کنید و خوشبخت بشید:)

مرسی عزیزم، ان شاءالله :) بهترین ها سهمت قشنگم 😘😘

به به مبارکا باشه، همیشه خوشحال و خوشبخت باشید عزیزانم 

ممنونم آقا مهدیار بهترین ها نصیب خودتون :)

مبارک باشه بانو جان 😍🥰

مرسیییییی 🥰

مبااارک باشهههه الهی که خوشبخت بشین :}}}}

مرسی سرکار علیه مهربون🥰

به به مبارکا باشه :)

مرسیییی مینای قشنگ ♥️

خوبی مینا ؟؟

مبارک باشه مهربون:)

دیگه الان که پست رو میخونم نیم ماهی هست که نامزدین:دی

 

من دوست دارم کانالت رو داشته باشم توکا، خوشحال میشم

فقط اینکه من خیلی کم از تلگرام و واتس‌اپم استفاده میکنم در واقع وقتایی که مجبورم استفاده میکنم فقط

 

چرا اینجا بیشتر نمی‌نویسی خب؟

مرسی قشنگم ، ان شاءالله ی روز خوب برای مزدوج شدنت از ته دل بخندم 😍

اره😄!

هرجور دوست داری و میتونی قشنگم من ناراحت نمیشم که 😘😘😘

دلم میخواد ولی خب زمانبره گاهی …
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan