توکآ 🌱


لاکی بی انتها

برهه ای از زمان دچار شیدایی (همون بیماری دو قطبی) شدم دلیل اصلی این موضوع هم رفتن شخصی از زندگیم بود افسردگی بیش از حد نپذیرفتن مرگ پدرم و دلیل اصلی این موضوع هم برادرای شاخ و شمشادم بودن که هرکدوم با رفتارهاشون ازارم میدادن این خیلی دردناکه متاسفانه !

.

.

این روزها هم دچارافسردگی خفیفی شدم که میدونستم باز توی زندگیم به این درجه میرسم !

بیزار از همه ، خسته و و و ... دلم میخواد خدا خودش به مرگم راضی بشه نه من دست به خودکشی بزنم !

من حوصله توضیح ندارم واقعا به حدی رسیدم که میتونم ساعت ها کنار ادم ها باشم ولی حرف زنم ، همون دختر شر وشیطونی که الان جونی براش نمونده ...

.

.

برم پاورپوینتم رو بسازم تا دیر نشده ...

منم دوقطبی دارم 

دقیقا به دلیلِ شما 

خوشوقتم :)

به فکر درمان باش چون اذیت میشی ...

چقدر دردناک نقطه مشترکمون !

آرزوی حال خوب برای همگیمون

الهی امین واقعاً♥️

توکا جانم به توصیه ای که به *ماه زده کردی خودتم عمل میکنی؟ مراقب خودت باش. اگه کمکی، گوش شنوایی چیزی خواستی من هستم ^^

سلام سرکار علیه عزیز :) مرسی بابت فکر بودنت دختر خوب !

بله من توی همون پرسه اولش رفتم به درمانم رسیدم ولی حالا افسردگی بیشتر تهدیدم میکنه !

من توی پرسه ای هستم که نیاز به انگیزه دارم و این بی انگیزه منو رنج میده بماند این مشکلات خانوادگی هم درش
دخیله!

ازت نمی‌پرسم که اذیت نشی.ولی بدون برات دعا میکنم.تو هم برای من دعا کن.ایشالله سالم و شاد ادامه بدی:)))دیگه نگو مرگ که دلم میگیره.

مرسی سمای من :) چشم منم دعاگوی شما هستم

ان شاءالله ...

چشم

برای همه مون در یه برحه ی زمانی از زندگی رخ میده

بله درسته :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan