توکآ 🌱


تابستان بغرنج :)

مرداد داره نفس های اخرش رو میکشه ، همینطور تابستان بغرنج غیر عزیزمان :) و من اره و منِ تنبل هیچ هدف مشخصی رو دنبال نکردم و بیشتر از قبل درگیر خرید برای خونمون بودم اره خونه مشترک من و #رفیق ! خونه ای که گاهی براش از ته دل ذوق میکنم ولی گاهی برای دور شدن از دوران مجردی اذیتم ؛) 

 

.

.

تنها کار مفید من توی این روزها این بوده که کتاب های ناتمام تمام این وقت رو دارم تموم میکنم ! 

کاش ( این کلمه خیلی مسخره اس ، برای تنبلی ) از باقی تابستونم استفاده کنم !

 

به خودت فشار نیار واقعا کارای مربوط به ازدواج از مراسمات گرفته تا جهیزیه و حتی تا چندین ماه بعد اینکه ان شاءالله خونه خودتون مستقر شدین وقت گیره حسابی. میدونم ممکنه روتینت بهم بخوره. پیشنهادم اینکه روتین ات رو به حداقل ممکن برسونی و این چندوقت رو فقط با تمام وجودت لذت ببری چون دیگه تکرار نمیشه :))

من آدم فوری نیستم توی کارهام دلیل اصلیش هم همینه ، یکم تنبلی از بین بره قطعاً من ی آدم محکم تری میشم توی زندگی شخصی :) ! ولی باهات موافقم …

ولی کلا آدم تا مستقر نشده دغدغه های خاص خودش رو داره :)

حقیقتا خرید برای خونه‌ی جدید اصلا یه دنیای دیگه‌ست. خیلی کیف میده.

به سلامتی و دل خوش استفاده کنید.

اره ولی ما زیر بارش توی دنیای الان و گرونی ها سر خم کردیم ولی بازم الهی شکر که همین ها رو داریم ♥️

ان شاءالله بهترین ها برای شما باشه عزیزم 🙏🏻🥰

گاهی وقتا هم آدم هیچ کاری نباید بکنه و از کاری نکردن لذت ببره! والا

اره والا :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan