توکآ 🌱


افسردگی …

افسردگی ...

چیزی که بخاطر درک نشدن و آسیب هایی که برای ثابت کردن به آدم ها به جون خودم انداختم ، فکر های بیهوده ! گاهی وقتا کاملا حسش میکنم و اون حس نفرت تماماً روی من اثر میذاره ...

 

:)

 

من نمیدونم دلگندگی منه یا این افسردگی نابه هنجار که هی باعث تعویق توی کارهام میشه ؟! به نظر شما چیه ؟!

 

پ ن : روزهای نامزدی چجور میگذره ؟ خوبه مثل همیشه دعوا داره آتش بس داره و بیشتر مواقع خودمون رو دعوت به ارامش میکنیم ! نسبت به قبل جنگ روانی کمتره و میتونم بگم دغدغه هامون شاید سخت باشند ولی همه تلاش مون رو میکنیم که به اون چیزی که دوست داریم برسیم :) و مهمتر اینکه کمتر آدم های فضول میبینیم و همین موثر ترینه !

دوران نامزدی بیشتر همینطوره بعد از ازدواج آرامش بیشتری رو تجربه می کنید...

 

خودمونم همین عقیده رو داریم 🌿

سلام. من قرنهاست سر نزدم اینجا و داری ازدواج میکنی پرستش؟ درست میگم دیگه؟

خوبی؟ 

سلام عزیزم :) خوبی تو فاطمه جان ؟؟

اره در استانه ازدواجیم 🌿
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan