توکآ 🌱


برای این روزها

 نمیدونم چی باید بگم !

دارم با غول سیاه افسردگی میجنگم ...

و

بدتراینکه با همه اعضای فامیلی که منو هیچ وقت ادم نمیدیدن ولی حالا وقتی میبنند که من یکی رو دوستت دارم یجوری دارن میجنگند باهام و با حرفایی که خودمم هیچ وقت نمیدونستم معنی شون چی میشه همراهیم میکنند ...

خیلی خسته ام نمیدونم کی تموم میشم ! کی و کجا ؟

.

.

نمیدونم چرا این گریه های من جواب نداره ، مگه نمیگند خدا جای حق نشسته ؟!

_______________________________________

توی کانال نمینویسم که رفیق نخونه و غصه نخوره ! نمیدونم جای اینجا رو بلده یا نه ولی امیدوارم که بلد نباشه ...

دلم کلی انرژی مثبت میخواد ، خیلی تا حالا محکم ایستادم ولی دروغ چرا کم آوردم بدم کم آوردم !

 

توکای عزیز هرچی خیره ، برات همون شه ...

ان شاءالله مینا جان ! همینطور بهترین اتفاقات برای خودت هم باشه ...

برات طلب خیر دارم از خدا...

مرسییییی کشنگم ...
.
.
من هم برای قلب مهربونت بهترین ها رو خواستارم !

نمی‌دونم چی باید بگم و اصلا کلمات مگه چقدر گویان. فقط می‌دونم می‌گذره؛ الدنیا دارُ مَمَر لان دارُ مَقر :)

کاش زودتر بگذره و به ی ثباتی برسیم 😢

الهی بهترین ها برات رقم بخوره

امیییییییییین

زودتر ازدواج کن برو پشت سرتم نگاه نکن

مسئله اینجاس که با یسری چیزای مسخره و خرافه ما رو نگه داشتن هوپ ! قطعا وقتی رفتم پشت سرمو نمیبینم !

با رفیق ازدواج کردی آخرش؟

اگه خدا قبول کنه :) بعله ...

خداروشکر =)

خوشبخت باشید ^^

مرسی عزیزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan