توکآ 🌱


اهوم!یعنی چی میتونه باشه دلیلش؟ :|

نمیدونم چی به سرم آمده :| همه چی داره زیر دلم میزنه ...

نوشتن ، خواندن ، کلاس رفتن ، حتی جاهایی که رفتم قبلا همش زیر دلم میزنه ! حالم از دانشگاه و درس بهم میخوره ...

چی شد همه چی اینجوری شد آخه ؟

اینستا و تلگرام رو پاک کردم موقت :| و از روی بی حوصلگی و ناچاری امدم اینجا نوشتم !

وقتی تمام حس های ناکامی به یکباره میاد سراغت یکم دردناک میتونه باشه !

نیومدم اینجا بنویسم که به یکباره حال شمارو هم بد کنم ولی تمام امیدم ناامیده ! و شدم شبیه ماشینی که گیربکس هاش نیاز به روغن کاری داره برای کار دوباره * ! همین .

 

 

*بمونه که حتی شک داشتم که ماشین گیربکس داره و رفتم سرچ کردم 🥲

يكشنبه ۱۵ خرداد ۰۱ , ۰۹:۱۵ عبدالعظیم شرونی

بشین کتاب بخون

کتابراه رو نصب کن

دسیسه های عاشقانه ، از آقای صالحی رو بخون

نمیدونم..برو سمت رمان ، هرچی بخونی خوبه

کیمیاگر ، بوف کور..

ذهنتو درگیر میکنه..راحت میشی

دارم تمام وقتم رو برای چیزایی که هیچ وقت وقت براشون نداشتم یا وقت کمی داشتم جایگزین میکنم !
امیدوارم که بشه …

چی شده آخه

بانوچه! میدونی من آدم بی تفاوتی نمیتونم باشم ! گرونی ها ! درد فقر !ابادان …
گرونی ها خیلی آرزوهام رو خط زد و نمیتونم دست و پا بزنم واقعا در اون حد حتی !
آدم هایی که با چشم میبینم از خودم و وضعیت خودم بدترن حالم از خودم بهم میخوره که نمیتونم کمک کننده باشم !
و اما آبادان که هر لحظه میگم شاید ما جای اونا بودیم و چقدر دردناکه همه چیز وقتی یادم میاد همین(شُنبه خودمون) خونه ها توی زلزله آوار شد رو سر مردم چقدر دردناک بود نمیتونم واقعا ! همیشه که آدم نمیتونه دردش زندگی شخصیش باشه ! و درد ناکه که فقر زندگی ها رو داره نابود میکنه و شاهد و شنوای خیلی چیزا هستم …
و ناگفته نماند که زندگی خودم هم در این بین گرفتار سختی ها باتلاق های کوچیک و بزرگ شده🥲
فقط با کمی دوری از فضای مجازی و درگیر شدن با چیزایی که تماماً موکول کردم به بعد دارم خودمو سرگرم میکنم ! همین.

واقعیت اینه که حال همهٔ ما خوبه اما، تو باور نکن...!

اهوم باور نمیکنم واقعا !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan