توکآ 🌱


تجربه های تلخ درسش شیرینه

دیروز هم تجربه های سختش رفت نشست پای تجربه های تلخ و بی کام قبل !

بعد از امتحان سازمان امدم خونه دختر عموم ! خیلی خسته بودم یکم استراحت کردم عصر پاشدم رفتم مرکزی که کار داشتم ! کارمو انجام دادم رفتم شیرینی فروشی و ی بسته دانمارکی گرفتم رفتم خونه جدید عموم ! حاشیه های توی راه رو بیخیال ...

مامان زنگم زد دلمون برات تنگ شده زودتر برگرد ، زن داداش پیام داده برگرد خونه و اتاق تو بدون خودت اصلا صفایی نداره ! هربار بغض میکنم و هی میخورمش میگم با خودم تو کنار اینا وقتی میتونی باشی که بهت نیاز داشته باشن ! ولی شب نرفتم نیاز داشتم یکم از اون خونه دور بمونم از اون ادم که فک میکنه از همه بهترِ !

حالم خیلی خوبه از همیشه بهتر ! این حس مستقل شدنِ هم خوبه هم بد ! من جوری زندگی میکنم که بتونم از پس خودم بربیام ! بزرگ شدن خیلی سختی میخواد بزرگ میشم ولی !

من ی زمانی ادم خودکشی بودم که قدیمیا یادشون اینکارو کردم که اگه دو دقیقه دیر رسیده بودن داشت همچی تموم میشد 🥴! ولی حالا میگم واخ ببین داشتی چیکار میکردی تو بخاطر دوتا ادم نفهم ! خیلی بعد از اون قضیه بزرگ شدم و حتی توصیه میکنم اگه چنین چیزی تو سرتونه دورش کنید چون اینجوری خودتون بیشتر زجر میدین ! کاری کنید که طرف مقابلت هروقت ببینتت بمیره نه تو بمیری بخاطر حرف مفت! 

این زندگی رو میسازمش به روش خودم ! باید خیلی محترمانه از این زندگی بزنم بیرون !

خیلی خوبه که حالت داره بهتر میشه.تبریک/

از اولشم نذاشتم حالم بد باشه ولی خب دیگه هرچیزی ی پروسه ای داره 
مرسی ازت😘🌱

آره خودکشی بدترین راهه خودت رو از زندگی محروم میکنی برای هیچی!

امیدوارم که بتونی زندگیتو همون مدل که دوست داری بسازی🥰

دقیقاً !هیچی برای هیچ😑
ان شاءالله 💪❤

خیلی خوشحالم واست توکای عزیزم حاله دلت همیشه خوب باشه عزیزمم

و مطمئنن روزای سخت روزای خوب رو میسازن و جاده زندگی همیشه هموار نیست و این پیچ و خما واسه پخته شدن و بزرگ شدن لازمههه🥰😘😗

فدای تو عزیزم ^_^
صد در صد ! این سختیا که به ظاهر شاید سخت باشه ی روز جاش اسایش هست ! که از قبل از ارامش میاد ...

دریا قشنگه ولی دریای گناوه قشنگ تره..

(وی عکس وبلاگ را دیده و حسودی کرده😂)

اصلا 😌😁
از گناوه  کامنت شمارو دریافت کرده ام آیا؟😁

:/

+ آره

خوشبختم از اشناییتون 😎✌🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan