توکآ 🌱


حال خوب یعنی ...

:دی

صبح تابستونیتون بخیر 🍃🌸

اینروزام داره میگذره و نفسهای جـآن به کفش باقی میمآنـد ...

دیروز خانم روانشناس خارج از شهر بود و تشریف نداشتن ! دکتر تغذیه بهم گفت دو کیلو کـم کردی! :دی  (دو کیلـو برا من حکم ده کیلو داره:دی)! بماند که به خودم نه دکتر قول دادم این سری ۸کیلو حالا ۸کیلو نه ۵کیلو کـم کنم ! :))

شب وقتی آمدم مثل مردنـیها بودم عجیب:دی

۱۱ خورده ای بود خوابیدم آن تایم با ساعت گوشی بیدار شدم!

صبحآنه ای زدم بر بدن و رفتم پیاده روی !خیلی دلم میخواست تا ساحل برم ولی نه حسش بود و نه حوصله راه رفتن داشتم! :دی

بمانـد به خودم قول دادم کم دقیقه هام رو بیشترش کنم و سعی کنم مسیرهایی که میرم متفاوت باشه !

امیدوارم شروع خوبی باشه ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan