توکآ 🌱


اندر ۲۳ ام 😉😁

دیشب هماهنگ کردم که امروز برم برای امتحان شهری گواهینامه ! میدونستم رد میشمـآ ! ولی خب گفتم برم اولین تجربه ام رو کسب کنم ! شیتان پیتآن کردم بقول مگ پیتکو پیتکو کنان رفتم رسیدم نصف راه ، ای دل غافل یادم نبود شناسنامه ام حتی عینک فیگوریم ! از اونورم تپل هی زنگ میزد کجایی گفتم حرکت کردم !هی گفتم برگردم هی گفتم نه بذار برم ! ساعت چک کردم دیدم نه بذار برگردم برگشتم ! و رفتم و رد شدم 😌! 

و امروز یکم از اون استرسِ کاسته شد ! میمونه عصر که باید اول برم پیش روانشناس ، بعدترشم دکتر تغذیه ام ! 

از امروز برنامه تابستانیم شروع میشه ! باید برنامه بریزم و عمل کنم بهش شدیداً نیاز به یکم شلوغی دارم !مثلا تا فرصت هست آشپزی یاد بگیرم !کتابام رو بخونم و یکم توی رشته مورد نظر فعالیت کنم ! بلکـم تونستم یکم از خودم راضی باشم ! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan