توکآ 🌱


حس و حآل م اینروزا

الان دارم فکر میکنم ! من فقط یکم تو زندگی موفق بودم از یجایی اصلا نه موفقیت بوده و نه منی که از خودم راضی باشم اصلا هیچ دستاوردی ام نداشتم! 

میخوام یکم برای این زندگی ن چندان نصف و نیمه یکم هدف مشخص کنم ! یکم حرکت کنم به جلو وی آخه تا کی ؟ من الان تا چند ماهِ آینده دههِ سوم زندگیم شروع میشه ! چیکار کردم ! چه موفقیتی داشتم! اصلا دلم به چیزی قرص نیست خدایش! نه آشپزی بلدم نه تو رشته دبیرستانَ م موفق شدم ! نه علاقه ای به رشته دانشگاهـیم دارم و بمآند چه راه های مسخره ای که کلی پول توش ریختم و نفهمیدم آخرش چی شد اصلا ! بماند یه چیزایی ام از بچگی دوس داشتم داشته باشم ولی الان دارم صاحب میشم ! 😞

وقتی دارم به این چیزا فکر میکنم ، یکم عزمم رو جذب میکنم برای ادامه دادن ! 

اینجور مواقع هاست که اون انسان شریف که اسمش خواهرِ رو من نبودنش رو بیشتر حس میکنم ! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan