توکآ 🌱


من درخواب تو خفته ام !

دلخوش بودن به کسایی که خدا یهو میذاره وسط زندگیت و هی هم اصرار داری که هیچوقت واقعی نشن ، همش یه پیامی فقط ازشـون دریافت کنی فقط و فقط ! 

مثلا وقتی یهو وسط یه دعوای ناهنجار پیام میده توکـا دیشب خوابت رو دیدم که داداشت زنگم زده و وقتی زنگ زدم همش حرف از بیمارستان و تو میزد ! بهش میگم میشه واضح تر توضیح بدی ! 

میگه یادم نیست زیاد ! بهش میگم سری بعد درست خواب ببین و بهم بگو ! میگه باشه ! میگم بهش شاید درخواب تو خبر از آسمانی شدنم باشد...! کاملاً هم فلبداع بود ! میگه بگــو چند مدتِ نور بالا میزنی ! میگم ای یعنی چی ؟ میگه بوی شهید شدن ازت میاد شهادتت مبارک :))))) ! من فقط اون لحظه خداروشکر کردم واسه چنین موجود عجیبی که خدا یهویی واسه یه جزوه سر رام قرارش داد! :))) ! 

میگم هرشب خواب برنامه کودک هایی که میدیدی رو معمولا تعریف میدادی دیشب من بودم میگه اتفاقا دیدم یهو وسطش زد خبر فوری ! و تو و جریانات تـــو :)) ! خدایا بازم شکرت ! (آیکون توکای خندون )

Designed By Erfan Powered by Bayan