توکآ 🌱


خورده ریخته های ذهن من

ی موزیک بی کلام ملایم گذاشتم ، رفتم ی عود هم روشن کردم !

آمدم بنویسم اینجا ...

*دیگه حوصله نالیدن برای این زندگی درب و داغون ندارم همینطور این اقتصاد دستوری !

خیلی وقته خسته ام ولی با هربار اشک ریختن محکم تر شدم :) تلخ ولی حقیقت ...

.

.

* هربار به فکر کار و زندگی میوفتم و هربار قدمی محکم برمیدارم و ممنونم ی نفر هست که باعث بشه من بخندم ! امیدوارم ی روزی به اهدافم برسم و این زندگی سخت رو یجوری هندل کنم که هم لذت ببرم هم درگیر باشم که یادم بره توی چه جهنمی هستم ! شاید هم ی روزی وارد بهشت شدم خدا رو چه دیدی :)

.

.

*یادمون باشه برای انتخاب های هم ارزش قائل باشیم حتی با این سختی ها یکی با زندگی متاهلی حالش خوبه ، یکی با کار کردنش و مستقل شدنش و یکی با جدایی پس یادت باشه نه حسرت زندگی کسی رو بخوری و نه کسی رو بخاطر زندگیش سرزنش کنی ! فقط به انتخاب ها احترام بذار ، شاید ی روز گذشته ی او شد اینده تو و بلعکس فقط این حرفا رو اگه خوندی به ذهنت بسپار ...

.

.

* تهش چی ؟ باید امیدوار باشیم حتی اگه ته چاه هم باشیم (برگرفته از حرفای ufo :)! )

سلام و درود توکا خانوم عزیز 

 

اولن ک گریه صیقله روحه و حداقل برای من آبی بر آتشه درون محسوب میشه !

دومن امیدوارم در پس این رنجها ، آینده‌ای روشن و دلجسب برات رقم بخوره !

سومن این UFO رو کجا میشه خوند ، آدرس داره ؟ 

 

شاد و سلامت باشی الهی 

سلام جانان جان :)

الهی امین ...

بله ادرس تلگرامش رو دارم !

مرسی عزیییییزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan