توکآ 🌱


سالِ جدید خونه جدید

از کجا شروع کنم واقعاً ! راستی سلام ...

سال نو مبارک 🌸🍃

بهار نو نیز مبارک ...

____________________________

تاریخ از دستم رفته ولی همین روزا حوالی ۲ ماهی میشه که ما[من و رفیق]ازدواج کردیم و خونه خودمون رو داریم ! با سختی و مشقت های بسیار که خیلی هاشون رو توی کانالم خیلی وقتا ننوشتم بدلیل اینکه رفیق خواننده اونجاست و ناراحت میشه از این موضوع ، حرفا و ناراحتی های بسیاری از خانواده خودم و رفیق داشتم و دارم ولی خب اون میگه بیخیال تر باش ما نمیتونیم آدما رو تغییر بدیم فقط خودمونیم که اذیت میشیم ! درستم میگه :) 

خواستم بگم از خوبی‌های ۴۰۲ همین رسیدن مون بود بعد از حدود ۳ سال بهم !❤️

____________________________________

ما ی جای دور از ماه مانیم زندگی می‌کنیم با فاصله یکساعت از خونه خودمون ! رفیق شرایط کاری خاصی رو داره و تایم هایی که نیست میام پیش ماه مانم ، خونمون توی ولایت رفیق ی فاصله ۲ دقیقه ای تا خوده شهر رو داره و این یکم شرایط رو برای من سخت کرده و منتظر اتفاقات خوبم برای کار رفیق ... من نیز محتاج دعاهای پر خیرتونم :) البته مگه کسی اینجا رو هم میخونه هنوز؟!

بلی میخونیم

مرسی :)
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۰۳ , ۱۰:۰۹ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

ایام به کام

ازتون دعوت می کنم دلنوشته هاتون رو تو شبکه اجتماعی ویترین به راحتی و سرعت منتشر کنید

+ الان نام کاربریتون ازاد است

ممنون

 

:))

مبارکت باشههههههه

مرسی عارفه جان:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan