توکآ 🌱


Hello 22...♥️

سالی که گذشت خوب یا بدش رو نمیتونم بیان کنم ولی خیلی پخته تر شدم و تجربه های جالبی کسب کردم ! هیچ چیز زندگی آسون نیست ولی خب دنیا رو تا جایی که بهم سخت نگیره آسون میگیرم :))

 

 

پ ن : 10 روز از 22 سالگی من گذشت !تولدم مبارک ...

پ ن : منتظر تجربه های جدید هستم ، انتظار خنده های بیشتری رو دارم ...

۲۲سالگیت شیرین

مرسی یاس گل  عزیز... :)

تولدت مبارررک^_^

سال قشنگ و عالی و پر از سلامتی باشه^_^

مرسی دختر مهربون :)
ان شاءالله ...

22 سالگی نوه رو جشن بگیری ایشالله 

ان شاءالله 😅

ولی من چرا فک میکردم سنتون بالا تر باشه😅

چون نوشته های من به ی آدم ۲۵الا۲۶ سال میخوره 🥲

راستش من حتی بیشتر توی فکرم بودید

۲۹ ۳۰😅😅😅

اشکالی نداره جناب ملوچک :)! 

مبارک باشه🥳

مرسیییی :) اسمت چقدر قشنگه ! ♥️🌱

ممنون🥲😁

خواهش میکنم :) ! 

مبروووک:)))))))))

مرسیییییی عزیزم :)

امیدوارم تجربه‌های جدید و قشنگ نصیبت بشه

ان شاءالله …🌱

توکای عزیز تولدت مبارک . بعضیا تولدشون یه روز بعد از مال من بوده :)

مرسی خانم منچستری😁♥️! 
یعنی ۱۳ آذر ؟ من ۱۴ آذرم …
چه خوب ی رفیق خارجکی ام داریما ! ای ام خیلی تورا میدوست😁♥️🌱
مانا باشی و خوشحال هر کجای دنیا که باشی ! 🌱

گوربانت برم آره سیزدهم ...

خخخ من برمینگامی هستم خاله اش ...البته الان دارم از منجستر برات مینویسم .

عزیز دلی .

عسیسمم 😍! هرجایی که هستی شاد باشی و سلامت🌱
شمام عزیزدلی عزیزززززززم !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan