توکآ 🌱


وقتشه …❤️

اینجا جایی بود که من همیشه از خوب تا بد زندگیم رو مینوشتم و کسایی که از ابتدا باهام بودن حق دارن در کنار تمام روزهایی که برای من بد گذشت و حرفای من رو خوندن و انرژی های مثبتشون رو روانه کردن حالا هم شاهد روزای خوب من باشند ...❤️

امدم بنویسم که این روزها در استانه نامزدی هستم :) ! 

 

به به به به، مباااااااارک ها عزیز، خیلی تبریک میگم. الهی سعادتمند و خوشبخت بشین. چه خبر خوبی. 🌈💐

عزیزم ...
فدای محبتت :) ان شاءالله بهترین ها قسمت شماهم باشه عزیزم

به به مباررررکه. به پای هم خوشبخت و شاد بشید😍🥰

ممنونم مهای  عزیز ...

مبارکا باشه🥳🥳🥳🥳

ممنون جناب ملوچک ...

عزیزم چه خبر خوبی ایشالله که خوشبخت بشی 😘😘😘😘😘😘

فدای شوما عزیزم :))

توکاجان عزیزم

از بهترین خبرهایی بود که این روزها تو بیان خوندم، زیباترین و شیرین‌ترین روزها رو برای تو و رفیق روز‌های آینده‌ات آرزو می‌کنم عزیزم

 

ممنونم مهربون جآن :))
منم خواهان بهترین ها هستم برات ...

ای وایییی مبارکه توکا جانمممم

مرسی عزیزززززم :))

عه 
مبارکا باشه
عروسی باید دعوت کنی ها یادت نره ...
 

مرسی :))

واقعا بچه های بیان دوستت دارن بیان عروسی :)))؟

سلام من تازه اومدم و داشتم مطالبت رو میخوندم که به این پست رسیدم

مبارکه مبارکه مبارکه :)

عزیزم :) 
مرسیییییی …
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan