توکآ 🌱


آمده ام تو به داد دلم برسی ...

از دو روز پیشم یکم بهترم ، گریه هام برای#رفیق اینقدر سبک کننده اس که یادم میره کجا دلم شکسته بود ولی خب خیلی وقتا ازش که ناراحتم نمیدونم پیش کی گریه کنم ...

.

.

.

دروغ چرا این روزها حس میکنم همه جا غریبه ام ! اره از همه جا احساس غریبی دارم و به شدت فراری از آدمها من مغزم کشش نداره فکرم داغونه ، خیلی خیلی داغون ...

کمی علیرضا قربانی گوش بدیم !

حالا این که فراری باشی،ولی دلت بخواد با آدما باشی دردناک میشه خیلی

اهوم خیلی ...

خیلی اهنگ قشنگی بود توکا جانم ممنونم.. امیدوارم روزبه روز بهتر شی :))

قابل شما رو نداشت عزیزم ، خواهش میکنم ...
ان شاءالله ...

امیدوارم زودی حالت خوب شه

ممنونم عزیزم ...

به امید روزهایی با حالِ بهتر...

ان شاءالله …
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan