توکآ 🌱


همیشه برای عنوان مشکل داشتم🥲

اینقدر همیشه بی مقدمه رفتم سر اصل مطلب که نمیدونم چجوری و از کجا شروع کنم نوشتن ...

 

میدونم همتون غم ته وجودتون رو گرفته و محکوم هستید به زنده موندن و زندگی کردن 🥲! اره منم همینم .

این روزای منم مثل سال‌های پیش میگذره بی مصرف و غیر مفید ! و باید بگم فرقم با پارسال اینه که قبلا تنهایی محکوم به زنده بودن و زندگی کردن بودم ولی حالا یکی رو دارم که واقعا رفیقِ ...

 

میشه بیاید برام بنویسید ی شرح حال کوچیک از خودتون رو ؟ هنوزم کسی به اینجا سر میزنه قبل از اینکه چراغش روشن بشه؟

چی برات بگیم؟ :)

از هر چیزی که دوست داری :) و اون دو سوال آخر 🫶🏻

سوال اول: تو کانال میخونی 

سوال دوم: قبل روشن شدن چراغ، صادقانه من نه.

ولی تعداد کمی وب دارم ک دنبال میکنم بقیه رو انفالو کردم و خب اینم جزو اونایی ک میخونم و این معنی خوبی داره :)

:) 
فدای سرت 🌱
واقعا اره معنی خوبی داره و من خوشحالم همچنان خواننده وب من هستی 🫶🏻❤️

شنبه ۱۴ خرداد ۰۱ , ۱۳:۱۸ آرش دامن افشان

توکا جان سلام؛ خیلی اتفاقی وبلاگ‌ت رو از وبلاگ‌های بروز شده پیدا کردم؛ این مطلب‌ت رو خوندم و با خودم گفتم که نباید بی‌تفاوت گذر کنم.

اینکه محکومیم به زنده بودن؛ کمی ناامید کننده‌ست. اگر علاقه به کتاب خوندن داری توصیه می‌کنم برای گرفتن شرح حال من کتاب انسان در جستجوی معنا از ویکتور فرانکل رو بخونی؛ محکومیم اما هیچ‌وقت برای پیدا کردن معنا در زندگی دیر نیست و من این روزها به دنبال این معنا می‌گردم.

 

امیدوارم که حالت خوب باشه؛ من هم روزگاری خیلی ناامید بودم اما این روزها با نوشتن سعی می‌کنم خودم رو تخلیه و انرژی برای ادامه دادن پیدا کنم؛ پیشنهاد می‌کنم تو هم بنویس و سعی کن از چیزهای کوچیک بیشتر لذت‌ببری.

بهترین‌ها رو برات ارزو می‌کنم.

خوش امدید به وبلاگ من :) 🌱
ولی چه پست بی انرژی از من به راه شما خورد !
اره واقعا محکومیم به زنده بودن و این دردناکه 😢 دارم کتاب های دیگه رو مطالعه میکنم ولی ممنونم از پیشنهادتون و حتما میخونمشون !
میدونی نوشتن زمانی برای من کلید بود ولی حالا پوچ و بی معناست ترجیحم اینه از چیزایی که نمیشه و نشد و نخواهد شد ننویسم و ترجیحاً اتفاقات کوچیک بی معنا رو بنویسم :) هردوحالت بی معناست ولی بی معنای دوم پر از معناست:))🌱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan