توکآ 🌱


امروز و خاطرات دیروز

اینبار نذاشتم که طولانی بشه تایم پست هام 😁

داشتم فکر میکردم وبلاگ نویسی ی زمانی بورس بود و پیدا کردن آدم هایی که نمیشناسیشون ولی همشهری و یا هم استانی هستن باهات خوشحال کننده بود ...

روزانه نویسی های بلاگفا و بلاگ اسکای :) و استیکرهای بلاگفا که کلی خاطره با خودش حمل میکرد و میکنه همچنان! اون تایم حس میکنم دنیا با تمام کمبود هاش هنوز قشنگ تر بود ..

 

ی روزی وبلاگ نویسی به خاطره ها میپویندد ! چقدر بد ...

تمامی دغدغه های انی رو فوری توی کانال تلگرام مینویسم ! ولی خب دلم برای این خونه تنگ میشه و دلم نمیخواد دست بکشم ازش 🥺

 

همین .

توکا من کانالت رو دارم؟

نمیدونم عزیزم

میشه داشته باشم یا شخصیه؟ :)

نه عزیزم چرا نداشته باشی بالای هدر وبلاگم آدرسش هست 
اینجام میذارم :)

دست نکشین ازش... گناه داره :(

 

یادمه یه زمان نه چندان دوری... هر از گاهی به وب های شماها سرکی می زدم...

به چشم بی شک که مینویسم 

دست نکش از اینجا

به چشم🌱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan