توکآ 🌱


تا شقایق هست زندگی باید کرد…

این روز ها مثل ی جرقه اس ! هی زندگیم اتصالی میکنه هی خوب میشه هی بد !

حس گمشده ای رو دارم که هیچ وقت نتونسته خودش رو پیدا کنه ! 

حس میکنم گم شدم درون خودم همچی رو تشخیص میدم ولی قوه ی درست عمل کردنم خرابه و هیچ جوره راهی برای درست کردنش رو بلد نیستم !

امیدوارم همچی درست بشه ! امیدوارم توی زندگی جدیدم بتونم بهتر خودم رو پیدا کنم ...

 

+خیلی کمتر اینجا مینویسم ! حتی الان دیدم خیلی محدود کردم وبلاگ نویسی رو ! خیلی بیشتر از اینجا توی کانالم مینویسم و همین باعث شد ماهیت وبلاگ برام کم رنگ بشه ! ولی به گمانم به غیبت صغری نیاز دارم برای یک مدت که ننویسم از هیچ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan